Informasjon om medlemskap i norsk idrett.

For å være med i aktivitet organisert av Norges Bandyforbund, er det pliktig medlemskap i en innebandyklubb eller idrettslag med innebandyavdeling. Medlemskap dekker også forsikring for barn frem til de fyller 13 år gjennom Gjensidige barneidrettsforsikring. For dem under 13 år er det veldig enkelt. Det er bare å betale medlemskontingenten i Sunde Innebandyklubb - forsikringspremien betales av NIF.

Medlemskontingenten gir også økonomisk støtte til Norges Bandyforbund og dette gir midler til å utvikle innebandyen i hele Rogaland. I tillegg gir betalte medlemskap penger direkte tilbake til Sunde Innebandyklubb, noe som bidrar til at treningsavgifter kan holdes lavere. Betalte medlemskap gir også mer treningstid til klubben.

Bli medlem kontingenter

Medlemskontingenter

Medlemskontingent  200 kr

Treningsavgifter

Treningsavgift senior fra fylte 18 år  1000 kr
Treningsavgift 13 – 17 år  600 kr
Treningsavgift 7 – 12 år  600 kr
Treningsavgift 4 – 6 år  0 kr

Følg linken og fyll ut informasjonen for å registrere deg som medlem.

Øvrig informasjon fra klubben om medlemskontingent og treningsavgift.

Alle som har et verv/en funskjon i klubben skal også betale medlemskontingent. Barn av trenere / lagledere / oppmenn betaler kun medlemskontingent kr 200.
Alle over 18 år med verv i klubben som også ønsker å trene/spille kamper betaler kun 50 % av treningsavgiften.
Støttemedlemmer kr 200,- (medlemskontingent)

Søskenrabatt:
- Gjelder søsken under 18 år.
- Full pris for første barn.
- Kun medlemskontingent for barn nr. 2,3, mv.